Wednesday, March 11, 2009

RAHSIA TERTINGGI KEJAYAAN

Dalam kajian, semua orang yang cemerlang dalam apa juga bidang, telah MEMBACA lebih 100 buah buku dalam bidang masing-masing….
Sebenarnya, asal sahaja kita yakin dan terus berusaha dengan KEBENARAN dan KESABARAN, kita PASTI boleh mencapainya, walaupun ia mustahil pada kebanyakan orang. Anda tidak boleh berpura-pura yakin(atau memaksa diri untuk yakin berjaya). Semestinya ada sebab atau fakta yang menyebabkan perasaan benar-benar yakin, timbul dengan sendirinya.
Kesan NIAT dan TAWAKAL sesungguhnya sangat hebat. Barat mengkaji rahsia ‘tawakal’. Mereka memahaminya dari sudut sains(The Law Of Attraction) dan mempraktikkan dalam kehidupan, menjadikan mereka sangat ‘berjaya’.
Persoalannya apakah rahsia sebenar untuk menjadikanminda anda sehebat mereka, malah sehebat zaman Rasullullah dan para sahabat hingga Dapat Menarik Kejayaan dan kemenangan dalam kehidupan?
Jika anda ingin bertanya kepada saya berkenaan dengan rahsia ini sebenarnya rahsia ini merupakan antara "Rahsia Tertinggi" dalam kehidupan. Ia telah diamalkan oleh ramai orang di luar negara dan ia amat berkesan untuk menjadikan minda anda lebih hebat sehebat orang yang berjaya dengan cemerlang.
"Rahsia Tertinggi" ini merangkumi segala aspek yang anda perlukan untuk menjadikan diri anda lebih sihat, lebih kaya, lebih bahagia. Terlalu banyak seminar mengenainya dengan harga yang mahal.
Kami amat berbesar hati untuk berkongsi ilmu kepada sesiapa yang benar-benar ingin berubah, menyampaikan ilmu juga merupakan antara RAHSIA semua ORANG YANG BERJAYA.

Namun begitu kita tidak boleh mengajarkan ilmu kepada sebarangan orang, mestilah yang 'ikhlas' dan 'layak' agar ilmu tidak disia-sia dan disalah gunakan.

Kami adalah kumpulan yang mengajak dan membimbing masyarakat untuk hidup SIHAT, KAYA dan BAHAGIA dengan konsep 'KEMBALI KEPADA FITRAH".

PENTING!!!..."Hanya yang benar-benar ikhlas mahu kami bimbing sahaja!!!....Kami hanya mahu 6 orang yang mahu kami BIMBING PERCUMA.(Program bimbingan percuma adalah amal jariah sebagai sebahagian amalan MAGNET REZEKI)

No comments:

Post a Comment