Sunday, March 15, 2009

BERAPA BANYAK ANDA SANGGUP MELABUR UNTUK ILMU?...

Pernahkah kita bertanya pada diri sendiri.

- apa ilmu yang saya ada untuk hidup SIHAT, KAYA dan BAHAGIA?
- berapa banyak kursus/seminar telah saya hadiri?
- berapa buku telah saya miliki dan berapa kali sudah saya ulang baca?
- apa perbezaan dan kelebihan mereka yang berjaya dengan diri saya?

Satu RAHSIA HEBAT yang mesti anda ketahui. Segalanya akan terjawab dan PEMIKIRAN anda akan BERUBAH, KEHIDUPAN juga pasti BERUBAH!!!....

PENTING!!!..."Hanya yang benar-benar ikhlas mahu kami bimbing sahaja!!!....Kami hanya mahu 6 orang yang mahu kami BIMBING PERCUMA.(Program bimbingan percuma adalah amal jariah sebagai sebahagian amalan MAGNET REZEKI)

Berikan maklumat anda ke; ybredha@gmail.com

1 comment:

  1. Salam sukses,blog yg hebat,harap sudi ke blog saya dan berikan komen anda :)

    http://blogahmadtarmizi-miji.blogspot.com/

    ReplyDelete